جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای صنعت فناوری اطلاعات برگزار می شود

به گزارش ICTPRESS ، ستاد اطلاع رسانی ITICC2012 ؛ جشنواره امسال با حضور مسئولان عالی رتبه کشور از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت خانه ها و سازمان های ذی ربط ،متخصصان و استادان صاحب نام حوزه صنعت و فناوری اطلاعات ، با بررسی و ارزیابی ابعاد مختلف صنعت فناوری اطلاعات و تلاش برای بحث و تبادل نظر در خصوص صنعت IT در حوزه های مختلف صنعتی و بازرگانی برگزار خواهد شد.
بنابر این گزارش، جشنواره امسال برگزاری همایش اصلی ، مراسم افتتاحییه و اختتامییه ، سخنرانی شخصیت های کشوری و علمی، ارائه مقالات مرتبط ، نمایشگاه دستاوردها و فناوری های روز در حوزه فناوری اطلاعات ، کارگاه های آموزشی جانبی و تجلیل از برترین های هر یک از بخش های یاد شده با اهدای لوح و تندیس جشنواره را شامل می شود.
حضور استادان به نام و مجرب بین المللی و ارائه روش های کاربردی در حوزه صنعت ، بازرگانی و فناوری اطلاعات و همچنین حضور مدیران اجرایی بخش های دولتی و خصوصی از جمله ویژگی ها و فرصت های این جشنواره برای متخصصان و علاقه مندان است.
به گزارش ستاد اطلاع رسانی دومین جشنواره صنعت ،بازرگانی و فناوری اطلاعات، خدمات بانکی و نظام پرداخت از طریق بانکداری الکترونیکی ، استاندارد مدیریت کسب و کار ، سیستم های اجرایی ساخت و ارائه تجربیات پیاده سازی MES در شرکت پارس خودرو ، شش سیگما و موارد متنوع علمی دیگر موضوع برخی از کارگاه های مصوب جشنواره امسال است.
کمیته علمی دومین جشنواره صنعت ،بازرگانی و فناوری اطلاعات اعلام کرد : درپی استقبال کم نظیر علاقه مندان به حضور در کارگاه های آموزشی ، این کارگاه ها به غیر از عناوین یاد شده افزایش می یابد.
علاقه مندان به حضور در جشنواره و کارگاه های آموزشی جانبی می توانند ضمن مراجعه به سایت جشنواره به آدرس اینترنتی : www.iticir.com  و آشنایی با موضوعات کارگاه ها ، فرم های ثبت نام را تکمیل و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
دومین نمایشگاه و جشنواره صنعت ،بازرگانی و فناوری اطلاعات دیماه امسال در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد